Dr. John Campbell en het Heilig Oliesel van Misleiding
12. september 2023
Dr. John Campbell en het Heilig Oliesel van Misleiding Of: Hoe het Covid 19 vaccin misbruikt wordt voor het invoeren van een Digital ID of europees paspoort

Het Heilig Oliesel van Misleiding
25. maart 2022
Mark Rutte en Hugo de Jonge hanteren met de strenge Covid maatregelen een misleidend beleid omdat het vaccin (gen- therapie) geen garantie geeft op het voorkómen van de besmetting. Zij misbruiken het beleid voor (oa) het invoeren van de Coronapas om een controlestaat in te voeren. Onderzoeksjournalist Arno Wellens geeft in zijn gedocumenteerd onderzoek aan dat de invoering van de covidpas met de QR Code reeds vóór het uitbreken in 2019 van het virus stond gepland. De QR Code heeft niets met...

Perfect Blue (1997 by Satoshi Kon)
04. november 2021
This is my take on the the film Perfect Blue (1997 by Satoshi Kon) which is one of the most complex films there is I think. I found the key how to interpret this film so please let me know under the Comments and Likes what you think of it. Thanks!

Filmanalyse van Perfect Blue (Japan 1997) van Satoshi Kon
20. oktober 2021
Perfect Blue (Japan 1997) - Satoshi Kon, Regisseur en bewerking scenario) -Psychologische thriller Het verhaal is gebaseerd op de novelle Perfect Blue: Complete Metamorphosis (1991) van Yoshikazu Takeuchi. Videobijlage: Aubrey Plaza’s Adventures in Hollyweird Het verhaal van Perfect Blue gaat over twee verhalen Perfect Blue is een psychologische thriller over de pop- idool Mima Kirigoe. De titel verwijst naar de heldere gezonde menselijke geest met als metafoor een strakke blauwe lucht. Mima...

I Love Your Work
05. oktober 2021
Filmrecensie als fanmail aan David Goldberg- Schrijver en Director van I Love Your Work (Geen Spoilers) Beste David, Enkele dagen geleden kocht ik een tweedehands dvd bij Plato met de titel: I love your work. Ik heb er één Euro voor betaald. Het leuke van het kopen van oude dvd ’s in die bakken is dat je daar films tegenkomt die meestal niet op de hedendaagse streamingdiensten te zien zijn. Tal van parels van films heb ik inmiddels voor een paar euro gekocht waarvan ik zeer blij ben dat ik...

05. december 2017
Vaak valt me bij het bekijken van commercials en advertenties het negatieve element op van het beeld. Vaak moeilijk te zien binnen het totale beeld van opgewekte vrolijkheid, mooie mensen en positiviteit maar het zit er in. Als fabrikant van een product wil je de zonnige kant van deze wereld koppelen aan je merk. Toch bestaan er tal van commercials met het negatieve element er in verborgen. Reclame makers willen met hun uitingen slecht één ding bereiken: bekendheid van het merk. Het beeldmerk...

27. november 2017
Wanneer je praat over sublieme beelden in advertenties popt er altijd als eerste Coca Cola naar voren. Bij het grote publiek heerst nog altijd die ene mythe van deze verborgen beelden. Het bekende riedeltje is: In de jaren zestig had Coca Cola in bioscoopfilms één frame van de 24 frames vervangen door een coca cola reclame. 1/24 van een seconde werd het publiek onbewust blootgesteld aan dit suikerdrankje. Te snel voor het oog om bewust op te merken. Met als gevolg dat iedereen in de pauze aan...

22. november 2017
Het mooie van dit ontwerpers vak is het grote aanbod van gratis lettertypes. Elke ontwerper kent de websites die via hun wekelijkse updates een overzicht geven van hun gratis aanbod van illustraties, Royalty Free foto’ s en lettertypes. Niet zonder eerst voorbij te moeten scrollen langs de aanbiedingen en bundels ter verkoop natuurlijk. Na het passeren van deze RF beelden, die in negen van de tien gevallen onbruikbaar zijn omdat ze buiten een op maat gemaakt concept vallen, vindt men er...